Aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Bianka Zijl - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Bergeijk, Nederland van Bianka Zijl - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen...

Door: Bianka

Blijf op de hoogte en volg Bianka

06 April 2015 | Nederland, Bergeijk

Met nog zo'n 18 dagen en een kleine 22 uur te gaan is het aftellen met name voor de kinderen nu toch wel begonnen. Vanaf het moment dat ze weten dat we naar Australie gaan tot nu kunnen ze het vaak maar over één ding hebben; het land waar papa en mama zo vaak over praten, ons favorite land met de mooie herinneringen, het land van de koala's, de kangoeroes, de aboriginals, de uitgestrekte outback, de geweldige gastvrije en vriendelijke inwoners, de vele stranden, de mooie vergezichten, het land waar, als je er eenmaal bent geweest, altijd naar terug zal verlangen, het land...... waar ik uren over kan praten.
Nog 18 nachtjes slapen dan is het weer zover.... http://www.youtube.com/watch?v=0EoqAJui9iU