Dag 16 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bianka Zijl - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bianka Zijl - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: Bianka

Blijf op de hoogte en volg Bianka

13 Mei 2015 | Australië, Sydney

Eerste dag in Sydney.
Ik heb gisterenavond na aankomst meteen wat boodschappen gedaan zodat we niet meteen vanochtend voor ontbijt de deur uit hoeven.
We smeren een boterhammetje en doen op ons gemak.
Vandaag gaan we samen met tante Betty, Audrey, Robyn, Mss Smith,Karin, Zander en Laura naar Featherdale Wildlife Park. Een kleinschalige maar ontzettend leuke dierentuin met hoe kan het ook anders; koala's, kangoeroes, krokodillen en alle andere dieren die hier in Australië thuis horen. Hoogtepunt vinden de kinderen toch wel het aaien van de koala's. Imke zou er wel een mee naar huis willen nemen! Halverwege in het park hebben we een picknick. Audrey en Robyn hebben voor heerlijke broodjes en salades gezorgd. Onze drie kinderen vermaken zich prima met Zander van bijna 3 en Laura van 1,5. Imke voelt zich grote zus en sjouwt heel de middag met haar rond en Laura vindt het allemaal wel prima dat ze door imke op haar wenken wordt bediend.
Voordat we het park uitgaan koopt Imke van haar eigen dollars een grote knuffel koala. Hier heeft ze het de hele vakantie over en eindelijk heeft ze een geschikt exemplaar gevonden die mee mag naar Nederland. En zo wordt de hoop spullen die over 1,5 week weer mee terug naar Nederland moeten steeds groter vrees ik. Zeker Kris 'savonds bij het restaurant waar we gaan eten, uit een of andere apparaat een mega knuffelbeer scoort! Pfffff.....

In ons appartement hebben we zeer slechte internet verbinden. Geen WiFi maar met een kabel aan de laptop. En aangezien Leon de komende dagen in Nieuw Zeeland zit en hij de laptop meeheeft zal ik het moeten doen met mijn reisbundel op m'n telefoon en persoonlijke hotspot. Dus afhankelijk daarvan wel of niet per dag een verslag.

• 13 Mei 2015 - 17:37

Janneke:

Gaaf ook zeg een koala aaien!!!!!!! Leon nu de hort op dus! Wanneer sluit hij weer aan????