Dag 23 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bianka Zijl - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bianka Zijl - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Bianka

Blijf op de hoogte en volg Bianka

19 Mei 2015 | Australië, Sydney

Leon is vanochtend al op tijd weg voor verschillende afspraken vandaag.
Audrey komt ons om 10.00 ophalen om naar het park te gaan samen met tante Betty, Robyn en Anthony. Om 9.30 is onze oudste nog niet boven water dus stuur Audrey een berichtje dat ze zich niet hoeft te haasten.
Om 10.30 staan we start klaar. We rijden via tante Betty naar het
Blaxland Riverside Park. Een park van bijna 4 ha groot met allemaal verschillende speelplaatsen voor de kinderen. Het lijkt wel een Teletubbie landschap. We slepen alle spullen naar een mooi plaatsje en settelen ons daar voor de rest van de dag. Het zonnetje komt door en het is erg warm. Dit weer hadden ze niet voorspeld, dus heb ik hier ook geen rekening mee gehouden wat betreft de kleding. En aangezien er een grote waterspeelplaats is vrees ik dat we al snel een paar verzopen katjes in ons midden zullen hebben.
Ondertussen neemt Leon contact op waar we zijn. Hij kan tussen zijn afspraken door wel even langs komen om zwemspullen te brengen. Ideaal!!
Dus eerst maar even droogspelen op alle klimtoestellen, glijbanen en alles wat dit park nog meer te bieden heeft. Ook tante Betty waagt zich nog even op de familie schommel. Ze mag dan wel bijna 90 zijn, maar zo wil ze niet behandeld worden als we dat maar goed in onze oren willen knopen! Ondertussen gaan de meegebrachte worstjes en kipspiesjes op de bbq en niet veel later zitten we smullen van al het lekkers. Na het eten trekken de kinderen vlug de zwemkleren aan en kunnen ze volop genieten van alle waterfonteinen. In de tussentijd is er wel een buitje regen gevallen, dus de temperatuur is vergeleken met vanochtend toch wel iets gedaald. Niek en Imke houden het na een half uurtje voor gezien, maar bikkel Kris laat zich niet kennen en geniet van het water.
Rond een uur of drie is het echt gedaan met het mooie weer, pakken alle spullen in en gaan huiswaarts. Anthony zet ons af bij het appartement.
Leon is ook niet veel later thuis en de rest van de middag/avond hebben we geen zin meer de deur uit te gaan. De kinderen maken wat huiswerk en leggen de laatste hand aan hun power point presentatie die ze volgende week op school, over Australie uiteraard, geven.
Leon werkt nog een paar uur en wij duiken vroeg het bed in. Beetje bijslapen kan geen kwaad.